-
- Preînscrere – Documente necesare:
- Contract de Echilibrare și Acces la Punctul Virtual de Tranzacționare (PVT) încheiat cu SNTGN Transgaz S.A.;
- Licență emisă de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei (A.N.R.E.);
-
- Înscriere – Documente de înscriere:
- Convenția de Participare la Piețele de energie administrate de BRM
- Acord – Cadru pentru prestări servicii de contraparte pentru piața produselor pe termen scurt
- Acordul de raportare a datelor către REMIT
- Certificat Unic de Înregistrare
-
- Acces la Piață – Reprezentantul legal al participantului:
- Împuternicire persoane fizice;
-
- Acces la tranzacționare – Constituire garanții:
- Încheiere a unui Mandat de Direct Debit în favoarea BRM;
- Lista băncilor participante la schema de decontare directă SEPA
- Cont BRM pentru întocmirea mandatului – IBAN: RO64 RNCB 0082 0009 9180 0001
- Depunere a garanțiilor sub forma de:
- Cash – IBAN: RO50 RNCB 0082 0009 9180 0641
- Scrisoare de garanție bancară (avizată de BCR și transmisă prin mesaj SWIFT)
- Cont Escrow (deschis la BCR în favoarea BRM)
-
- Post-tranzacționare – Decontare financiară și nominalizări fizice:
- Decontarea financiară se realizează de către BRM prin mecanism de contraparte
- Nominalizările fizice sunt efectuate de către BRM si transmise la OTS.
Departamentul de suport din cadrul BRM vă va asista în parcurgerea întregului proces de admitere.
Email departament suport: gaze@brm.ro – telefon fix 021.317.45.60, int. 106
Persoana de contact: Muraru Ionela, email ionela.muraru@brm.ro – Telefon 0730.710.387.
Nota: În vederea optimizării procesului de gestionare a documentelor, vă recomandăm să utilizați semnătura electronică.
Cu toate acestea, în situația în care doriți să utilizați semnătura olografă, vă rugăm să trimiteți două exemplare originale în format fizic.