Avantajele tranzacționării prin BRM sunt conferite de valorile interne ale organizației:
Avantajele tranzacționării prin BRM sunt conferite de valorile interne ale organizației:
Toate informațiile privind piețele BRM sunt publice.
Corectitudine, echilibru și respectarea normelor etice asumate prin reglementări interioare.
Creșterea randamentului activității prin flexibilitate și adaptare la nevoile membrilor participanți.
Îmbunătățirea raportului beneficii-costuri, a serviciilor specifice, precum și permanentă inovație a produselor bursiere, în vederea realizării misiunii asumate.
Operaționalizarea serviciilor de garantare bilaterală și a mecanismelor de garantare mutuală și a funcțiilor de clearing.
BRM se adresează atât clienților privați cât și celor de stat, deținând un portofoliu de peste 1500 clienți.
În conformitate cu legislația UE privind achizițiile publice, implementată în România, autoritățile contractante pot achiziționa produse fungibile în ringurile BRM. Începând cu anul 2010, autoritățile contractante au obligația de a efectua electronic 40% din valoarea anuală a achizițiilor. Tranzacționarea pe Piață la disponibil a BRM sprijină autoritățile contractante în realizarea procentului de achiziții publice electronice.
Un alt avantaj important este reprezentat de faptul că serviciile bursiere pot fi organizate atât la sediul BRM, cât și la unul din punctele de lucru teritoriale – terminale bursiere, după cum urmează: Galați, Constanța, Iași, Cluj, Piatră Neamț, Craiova, Brașov, Oradea, Timișoara, Târgu Mureș, Giurgiu, Muntenia, Bacău, Arad, Tulcea, Albă, Bihor, Botoșani, Sălaj, Satu Mare, Sibiu.
În anul 2013, BRM a fost acreditată să publice anunțuri în Jurnalul Oficial al UE, asigurând astfel maximum de transparență și competiție pentru clienții săi.